reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jano Hrčka

Jano Hrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Som občanom Slovenskej republiky, ktorému nie je ľahostajné, čo sa deje v tejto krajine. Zároveň som aj poslancom mestského zastupiteľstva v Bratislave a miestneho zastupiteľstva v Petržalke ako nezávislý poslanec.Ďalšie informácie sa dozviete na mojej webovej stránkehttp://www.janhrcka.sk Zoznam autorových rubrík:  Mestské zastupiteľstvo BAMiestne zastupiteľstvo PetržalIné politickéSúkromné

reklama

Iné politické

Koho by som volil do župy a prečo

Jano Hrčka

Politika Koho by som volil do župy a prečo

Ako obvykle, pred voľbami sa vraciam k téme, koho by som volil do župy a prečo. Priznám sa, že taký detailný rozpis, ako som napísal pred komunálnymi voľbami pre Petržalku, nemám šancu spraviť pre celú Bratislavu.

  • 1. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 531x
  • 49
Župné voľby 2017 – kandidáti (2. časť) (aktualizované)

Jano Hrčka

Politika Župné voľby 2017 – kandidáti (2. časť) (aktualizované)

Pred ôsmimi mesiacmi som písal o potenciálnych kandidátoch na bratislavského župana (článok tu). Mesiac pred voľbami je správny čas na vyhodnotenie predpovede a aktualizáciu odhadov (článok bol uverejnený na aktuality.sk)

  • 11. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 999x
  • 2
Župné orgie

Jano Hrčka

Politika Župné orgie

Ako sa hovorí, videl som už koňa vracať, hada pľuť… ale to, čo vidím v župných voľbách v Bratislave, to som ešte nevidel. A dúfam, že už ani nikdy viac neuvidím.

  • 19. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 008x
  • 34
Župné voľby 2017 – kandidáti (aktualizované)

Jano Hrčka

Politika Župné voľby 2017 – kandidáti (aktualizované)

V týchto voľbách vyhrá ten kandidát, ktorý je najmenej kontroverzný a nemá veľa protikandidátov podobného typu, ktorí mu berú hlasy. Predstavme si jednotlivých (zatiaľ aj neoficiálnych) kandidátov v abecednom poradí.

  • 9. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 438x
  • 18
Hľadá sa 10 slušných ľudí

Jano Hrčka

Politika Hľadá sa 10 slušných ľudí

Vzhľadom k aktuálnej politickej situácii vznikla výborná iniciatíva 10slusnychludi.sk. Jej cieľom je presvedčiť 10 poslancov z radov SIETe a MOSTu aby nepodporili dohodnutú vládu so SMERom.

  • 14. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 086x
  • 17
reklama
Kocky boli hodené, divadlo treba dohrať (aktualizované o http://10slusnychludi.sk)

Jano Hrčka

Politika Kocky boli hodené, divadlo treba dohrať (aktualizované o http://10slusnychludi.sk)

V stredu, 10.03.2016, som sa dopočul, že v SMERe zložili vládu. Presviedčal som, že to je hlúposť a že to nedáva zmysel. Uveril som, keď som dostal bližšie informácie vo štvrtok a v piatok.

  • 13. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 35 004x
  • 32
Trójsky kôň SMERu

Jano Hrčka

Politika Trójsky kôň SMERu

Strana zelených Slovenska (SZS) sa v týchto voľbách stala trójskym koňom dvoch prominentných SMERáckych členov z Bratislavy. Na väčšine zvoliteľných miest kandidátky tejto strany sú ich rodinní príslušníci a im veľmi blízki ľudia.

  • 4. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 31 930x
  • 25
SMERácka nenažranosť

Jano Hrčka

Politika SMERácka nenažranosť

Bývalá starostka Karlovej Vsi Iveta Hanulíková (SMER-SD) bola možno pre zvyšok Bratislavy a Slovenska neznámym verejným činiteľom. Jej snaha o preplatenie 48 dní dovolenky, ktoré si nazbierala za 8 rokov však vykazujú známky podvodu. Veď len za posledné dva roky vo funkcii bola minimálne 53 pracovných dní v zahraničí. Keďže si dochádzku robila sama, tak niektoré z týchto dni si zabudla uviesť vo svojej oficiálnej dochádzke. Po zániku mandátu však oficiálne požiadala o preplatenie dovolenky aj za tie dni, ktoré bola preukázateľne mimo územia Slovenskej republiky.

  • 11. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 28 880x
  • 69
Procházkova zlá karma

Jano Hrčka

Politika Procházkova zlá karma

Radoslav Procházka je najväčší alfa samec v slovenskej politike. Teda aspoň si to o sebe myslí, keďže nemá problém verejne klamať. Teraz nehovorím o nahrávke jeho hlasu a prestrelke medzi ním a Igorom Matovičom. Hovorím o vlastnej skúsenosti. O zbytočných a preukázateľných klamstvách.

  • 5. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 283x
  • 75
Prečo som neprijal Procházkovu ponuku na starostu Petržalky

Jano Hrčka

Politika Prečo som neprijal Procházkovu ponuku na starostu Petržalky

Pred odchodom na dovolenku som dostal ponuku od Radoslava Procházku, že ma strana Sieť nominuje ako svojho kandidáta na starostu Petržalky. Súčasťou koalície mala byť aj strana MOST-HÍD a Demokratická strana (DS). Viem, že pravicová časť politického spektra zažíva turbulentné obdobie a väčšina strán je podľa prieskumov na hranici, či dokonca pod hranicou zvoliteľnosti. Niektoré sa rozpadávajú takmer v priamom prenose. To spôsobuje, že podaktorí využívajú príležitosť a prechádzajú do nových, menej okukaných strán. Iní sa rozhodli obnoviť zašlú slávu starých značiek. Takéto účelové preskupovanie členov v nemalej miere využívajú aj politickí kariéristi a kšeftári. Keďže som prvý krát počul o novej Demokratickej strane, zaujímalo ma, o koho ide. Opäť sa mi vyplatilo príslovie: Dôveruj, ale preveruj, ktoré v politike platí dvojnásobne. Ani vo sne by mi nenapadlo, že predseda strany MUDr. Michal Bucek má za životnú partnerku sestru Petra Steinhübela alias Žaluďa, ktorý bol považovaný za jedného z prvých mafiánskych bossov na Slovensku. A to nie je všetko.

  • 27. aug 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 19 123x
  • 37
reklama
Volím Kisku za prezidenta

Jano Hrčka

Volím Kisku za prezidenta

Veľmi dôkladne som analyzoval všetky aspekty, ktoré zazneli počas predvolebnej kampane. Po zrelej úvahe a zhodnotení všetkých pre a proti mi ako jednoznačne lepší kandidát na prezidenta vyšiel Andrej Kiska. Preto mu v sobotu 29.03.2014 dám svoj hlas a budem dúfať, že sa stane prezidentom Slovenskej republiky.

  • 27. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 912x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu